28 mars - onsdag

Tiden flyger fram, och idag är det bara en vecka kvar tills jag åker till London med min underbara Sarah!! En spontanresa vi bokade. Vi ska njuta runt i värmen där, såg att det var 20 grader där idag, lite försommar. Ska bli så kul att få komma bort lite igen. Vi har tänkt att njuta av att bara vara där, dansa på pineapple, och självklart shoppa och festa, vi kommer att hinna med endel eftersom vi är där 7 nätter. Hade lovat mig själv en sak.. att spara pengar, I måndags "råkade" jag köpa ett till par nya klackar.. he he. 3 par på en vecka, så jag tror att det är dags att sälja några av de alla klackar som bara står, dom förtjänar att användas. Aja, nu ska jag göra mig iordning för imorgon ännu en dansdag. Hade förövrigt en grym dag med massa skratt i skolan!






stretch session

Kommentarer
Postat av: Jossan

Hej :D Måste bara fråga en liten fråga, är du med i denna videon Sanjin & Youthman - Runnin' Dis Town (Yu Go! Riddim)hehe tyckte de såg ut som du

2012-05-10 @ 14:00:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0