Another round

hello 2012

Tiden går så fort nu för tiden, vad händer?
Men jag är glad för det betyder att det snart är sommar igen, vilket betyder NEW YORK med bästa om allt går som planerat. Kanske hinner med en och annan spontanresa innan det, något varmt ställe skulle inte sitta helt fel.

Imorgon åker jag mot Stockholm igen, ska till lasermottagningen för andra behandlingen (borttagning av min tatuering) sedan möta Thim på stan i några timmar och sen ska jag hem till Sarah för att laga middag, goda drinkar och sen ut för att dansa natten lång. Kommer förmodligen sova hela fredagen och sen är det jobb för min del fredag och lördag natt... Men på måndag då åker jag till London igen! Grym start på året I say. Jag och min klassvän Olivia är där samtidigt så vi ska även hinna ta några klasser på Pineapple dance studio, längtar!! Känns som ett perfekt avslut på ett skönt lov och en skön start innan vårterminen på balettakademien börjar :)

Puss


London m tjejerna, galen resa 15-18/12 2011






Kommentarer
Postat av: Sarah P-S

Du är bäst beejbi

2012-01-07 @ 20:42:05
URL: http://sarahps.devote.se
Postat av: Sibel

har du många tatueringar eller bara en? kan du inte visa bild på den som du ska ta bort och berätta varför du ska ta bort den? :p är lite nyfiken

2012-01-31 @ 21:11:11
Postat av: louise

Jag har två tatueringar, jovisst jag kan försöka visa så fort jag får tid :) jo, jag vill ta bort den här för att jag först och främst inte är helt nöjd med hur den är gjord. Och sen stör jag mig på den i och med att jag är dansare och står framför spegeln hela dagen, den passar inte alltid t.ex i baletten, jag tycker det förstör så mycket. Jag borde helt enkelt tänkt efter innan jag gjorde den..

2012-01-31 @ 21:44:02
URL: http://louisehessel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0