onsdagen den 21 sep

ahh, märks det att jag glömt bort att jag äger en blogg? haha... men man hinner ju inte eller har ingen ork till att skriva på kvällarna. jag ska försöka vara mer effektiv, ja lovar! igår hade vi tjejmys/sleepover med middag hos josefin i hennes fina lägenhet, kom kanske lite för sent i säng så jag är galet trött idag, kom precis hem från skolan  från två hårda men roliga dansklasser, så nu känner jag bara för att ta en riktig powernap, ikväll blir det inga fler klasser pga att vi ska gå på Romeo & Julia på Göta lejon :D så kul, vi fick gratis biljetter från ackis, så ikväll äre - äta ute med mina pineapples + musikal!!
puss på livet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0