inspiration

go kväll på er!

haha vad tråkig min blogg är känner jag, men jag har så mycket kul för mig om dagarna just nu så jag hinner inte sitta vid datorn! träningsvärk i hela kroppen, ont i musklerna och allt vad det innebär, MEN det är härligt på något sätt! idag har jag och sara(maradona) tagit en fika emellan skolan och kvällsklassen, kom precis hem från ackis, tog en kvällsklass med val suarez, köttade modern jazz och jag är såå inspirerad, det var superkul och hög nivå och snabb utlärning på klassen så man fick bara hänga på, och jag älskar utmaningar!! så denna är spikad varje onsdag kväll. sovdags om ett tag för snart är det dags för att gå upp igen för modern klass och balett på förmiddagen, och på kvällen jazz, och jumps & turns! det rullar på, nu ska jag gå och testa min hälsofil jag köpte med mig.

stay blessed





Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du visa hur du fixar ditt hår? :)

2011-09-08 @ 19:42:44
Postat av: Anonym

kan du visa hur du fixar ditt hår? :)

2011-09-08 @ 19:43:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0