hej hallå tjena

det är fredag imorgon igen!! det sägs att tiden går fort när man har kul :)

denna vecka har sett ut såhär: dans,skratt,dans,skratt, skratta lite mera, dansa lite mera! och jag och sara flyttade i princip in hos elli denna vecka, myys & alltid lika hemtrevligt! nu packar jag resväskan för Öret imorgon, och kom precis innanför dörren ( blev utelåst igen av de ja bor hos, kul .... ) jag och elli tog en mysdag idag och skippade kvällsklasserna, det behövdes. så vi åt lite god mat och gick på bio, vi såg ' midnatt i paris' och jag har inga ord för den filmen, kul hade vi iaf! :) idag fick jag jobb som växeloperatör hos taxi stockholm, tror att jag sa att jag skulle på arbetintervju för någon vecka sedan, och de tyckte att min intervju gick jättebra, kul eftersom att det är det enda jobbet jag sökt i hela mitt vuxna liv, om man räknar bort dansjobb! ne vi HÖRS, för nu ska ja njuta av denna helg


Kommentarer
Postat av: André Holm

Hej Louise, jag råkade halka in på din blogg av en ren slump när jag skulle söka på en annan sak inom Taxi Stockholm. Välkommen till Taxi Stockholm (jag jobbar där själv)! Vilken dag börjar din utbildning? Du kommer stormtrivas /André Holm

2011-09-27 @ 21:55:15
Postat av: louise

Hej :) Jasså, vad roligt, man tackar så mycket! den börjar den 3 oktober nu på Måndag. Härligt att höra!

2011-09-29 @ 17:56:50
URL: http://louisehessel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0