hallå bloggen

lite update sedan senast!

jag har flyttat från fruängen, SCORE! och nu är jag då inneboende hos världens trevligaste familj, nämligen min fina vän ellinors familj i tyresö :D jag kunde inte hamnat bättre och är så himla nöjd, här känner jag mig hemma, nu har jag ett fint rum som jag får inreda hur jag vill, och en egen toalett och en 'gyllestuga'.. det går inte att förklara hur bra detta är mot vart jag bodde förut, råtthål rent ut sagt, förstår inte hur jag stod ut i en månad ens! men det är ööööver nuuu. och det firades med en söndag/tacos kväll med mina pineapples här i tyresö! 
 
annars så är det, måndag & ny vecka och idag hade vi balett & modern i skolan, det var skit kul!! sen stretchade vi igenom kroppen, och gjorde stan en snabbis, som vanligt gick vi till dance & gym shop där man alltid hittar saker man vill ha... farligt! sen gick vi och kollade inredningsaffärer, och jag köpte med mig snygga kuddar! på onsdag bestämde vi att vi skulle åka till heron city och IKEA för att kolla lite mera :) jag är förkyld, har muskelknutar på benet & en klämd muskel som gör ont när jag går upp i relivé ... men jag är glad ändå för allt känns så bra, och jag har underbara vänner :D snart ska jag upp till elli och kolla på idol hihi. puss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0