ba

hallo på er!

Vilken härlig vecka det har varit, och vilket underbart år jag kommer ha.. har tur som fick bästa tjejorna i min klass, vi har redan en massa roliga planer hihi! Och hela klassen verkar toppen. I måndags var det bara lite presentation/uppropp, information och utdelning av skåp men så körde vi igång med dansklasserna redan i tisdags, underbart!! På onsdagen vaknade jag upp med träningsvärk i hela kroppen, jag älskart!!! Även om det inte var så roligt att gå upp på morgonen, men när man kommer igång lite äre nice då man känner att man jobbat ordentligt. Har ju nästan levt på balettakademien nurå, och jag antar att det är så detta år kommer att se ut. Förutom våra ordinarie klasser på förmiddagen, så har vi stannat kvar och tagit kvällsklasser. Nästa vecka blir det fler roliga då vi ska köra på riktigt! Saknar inte alls Örebros dans nu när man ser hur mycket det finns att välja på i Sthlm, jag börjar redan känna mig hemma i Sthlm faktist. Så mina dagar kommer i stort sett handla om bara dans & träning, precis som jag vill ha det. Har en riktig motivation till att utvecklas en massa och bara få göra det jag älskar mest, do what you love - love what you do! Jag är föresten i Örebro nu, tog tåget idag eftersom att jag ska bli firad imorgon då det är min födelsedag!


sara & jag idag =)


Kommentarer
Postat av: Nea

Gulle dig och gulle er! Fina bilden... Grattis på födelsedagen i förskott för tredje gången ;-)

2011-09-02 @ 22:20:03
URL: http://edithlinnea.blogg.se/
Postat av: Sarah

Woho! :)

2011-09-02 @ 22:46:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0