älskastockholm

hey!

min födelsedag var supermysig, och jag samlade på mig en hel del pengar, gift cards, parfym och så fick jag en Macbook Pro, finally!! idag har vi haft balett & modern, och sen skulle jag egentligen ta några kvällsklasser men jag kände att jag börjar bli sjuk och det får jag INTE bli, så jag åkte hem för att vila och dricka kan jang ;) duktigt va? så tidig kväll blir det idag, och sen imorrn börjar vi morgonen med jazz och sedan balett! vi har redan 'redovisning' av våran jazzkoreografi på onsdag och imorgon ska vi få slutet haha, sådär en dag innan, men det är härligt. annars har jag "storhandlat" på coop och så var jag inne på en skönhetssalong som jag kanske ska börja jobba i, KUL. Imorgon efterskolan ska jag och några tjejer ha lite matlagningskväll.. rättare sagt matlagningsKURS för mig? haha det blir mys

jag älskar stockholm!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0