lov

Nu har vi helg & lov från balettakademien en vecka, det blir rätt skönt att få vila upp kroppen lite.. Men i helgen jobbar jag natt, så jag ska gå och lägga mig och sova några timmar innan jag måste åka iväg! Kunde ha varit på 50 cent idag men nej, jobb står på schemat. (tur att jag sett honom 2 ggr redan) men det hade varit grymt ändå och det var ett tag sen! Kan ju passa på och säga att jag missar rihanna nu på tisdag också, såg henne 2008 när hon var här men hon har blivit så mycket bättre de senaste åren,så it sucks big time.

Idag var vi på danshögskolan med klassen och kollade på några dansklasser och efter var jag på Gamla stans laserkirurg och började min behandling för laserborttagning av min tattoo, det gjorde SVIN ont!! 6 gånger kvar, he he. Idag fick jag också en släng av ibiza längtan, det var den bästa resan jag någonsin gjort och vi tjejer hade så kul tillsammans. Tiden går för fort ibland.. Nej, vampire diares, sova, äta innan jobb.


wish me luck..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken tatuering ska du ta bort? :)

2011-10-30 @ 02:46:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0