lördagsnatt

hello, kom precis hem från bion med ellinor! vi var och såg abduction.. och den var helt okey, spännande till en början men sen vet jag inte riktigt...  taylor lautner är ju inga fel att titta på iaf!  

nu sitter jag här och försöker plugga lite, och då undrar ni, PLUGGA vad? jo jag har ju börjat 'jobbat' på taxi sthlm nu, och då är det två veckors utbildning innan man kan börja som vanligt, det är svårt men kul, och ännu lite svårare för mig då som är nyinflyttad i sthlm och ska kunna vart allting ligger nu på onsdag då vi har prov hehe.. ni kanske tänker, haha äh vilket enkelt jobb att bara sitta i växeln och ta samtal, men jag kan lova att det är mycket mer än vad ni tror, otroligt många kommandon på datorn vi ska kunna, och det ska gå fort också, sen är det massa mer vi ska ha koll på. detta var både svårare & roligare än vad jag hade förväntat så jag är glad att jag sökte detta jobb, alla är så trevliga där så jag kommer nog trivas.  och när jag väl lärt mig allt kommer det inte vara några probs. tog emot mina första samtal i torsdags också.. märks att man måste vara stresstålig haha!  puss på er

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0