confessions

Gokväll

ikväll var det jag och min roomie som lagade maten här hemma, vilka superkockar måste jag säga! Sen satte vi på några gamla avsnitt av sytycd och tänkte på våran ljusa framtid inom dansen! ( förhoppningsvis) Just nu är jag så glad, för imorgon ska vi ha street i skolan!! Det var galet längesen jag dansade det, man hinner ju knappt med att ta klasser i det för det är så mycket fokus på teknik klasser, men jag saknar det sjukt mycket och det är så skönt att man alltid kan ta upp det sen igen, det ligger mig nära hjärtat som sagt. Men först har vi kostrådgivning för dansare, kan bli intressant.
Vi har alltså en workshopvecka då vi dansar endel tillsammans med streetlinjen för att klartydliga haha!



jag och sara idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0