första advent

Oj, hej hallu!
Nu var det galet längesen jag bloggade, har varit busy med dans och annat, bla massa bio och sleepovers med Sarah ♥. Jag har jobbat natt hela helgen så är ganska så trött nu, så jag sitter mest och kollar runt lite här på datorn. Kollat på Chris Rock - Kill the messengerbl.a, han är för skön den där snubben haha. Ja annars då, det är första advent idag, julen börjar närma sig.. Det känns, julbelysning på stan och alla shoppar loss. Det är mysigt också, för snart är det äntligen jullov, och mitt jullov börjar i London med mina underbara ladies, its gonna be wicked!! Vi kör Ibiza repris fast i London! Efter det ska jag äntligen få vara hemma med familjen en längre stund, det är det bästa. What to say? Jag dansar på här i storstan, livet flyter på bra helt enkelt med jobb,dans, men lite mer .. äventyr behövs då och då, så det är la tur att jag snart ska till London! ;)



Jag dör för den här lillen, han är föööör söt! Och för att inte tala om CB, always had a thing for him, still have,..


Kommentarer
Postat av: Sarah

Du är bäst! :)

2011-11-29 @ 21:43:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0