!!

Hej på er! Kul att jag fortfarande har några flitiga läsare fast jag inte är så duktig på att uppdatera .. Skulle vara roligt att veta, vad tycker ni är kul att läsa om, varför läser ni min blogg?

Idag har jag haft en riktigt bra dag, modern på morgonen med massa nytt material, Jeanette Bolding som vi har i modern denna termin är en av de bästa lärare jag dansat för! Det är verkligen " aha " upplevelser med hennes förklaringar, it all makes sense. Sedan tog jag lärarroll och körde en dancehall klass för klassen. Det var kul att få lära ut igen, det var ju ett tag sen nu.. och speciellt att köra dancehall och bara dansa utan att tänka teknik. Dansglädje helt enkelt! Jag saknar att dansa street, dancehall och alla stilar inom .. Ska skärpa mig och inte bara gå jazz och balett klasser på kvällarna. Jag tror det lönar sig med lite av varje för alla dansare. Så dagens tips till er dansare som läser min blogg, våga testa ALLT, det växer man av. Är man en jazzdansare, ja men ta en hiphop klass, och så tvärtom. Man får en bra bredd, och jag lovar att det tillför något extra till den stilen man känner sig hemma i. Nuförtiden kan det komma vad som helst på en audition, så det är lika bra att vara redo.

Här har ni en grym låt. Nu ska jag och min roomie ha lill lördag och köra på myskväll framför SYTYCD, min helg går ju bort till att jobba natt. -.-



Kommentarer
Postat av: anonym

det är så himla kul att läsa om din dans!

2011-11-13 @ 16:44:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0