dansa.

Imorgon är det redan Onsdag, dagarna går fort när man har kul! Igår var det dans hela dagen, jag, Nea och Sara stannade kvar efter skolan och lekte runt i danssalen och helt plötsligt hade vi en grym koreografi ;) den är power! Och idag gjorde vi samma sak fast kanske lite mera lek och lite mera effektivitet om vi säger så.. haha. Sen fastnade Nea och jag hemma hos Olivia, hennes romantiska centrala etta. Jag är inte lite avis va? Klockren lägenhet om jag får säga det själv! Vi skulle gått på kvällssklass men vi alla hade ont i kropparna och träningsvärk någonstans så soffan lockade lite mera tyvärr. Det blev -Skratt, mys och snack istället. Imorgon är det modern & jazz som gäller, och sen ni.... då ska jag äntligen få se BREAKING DAWN part 1, det är premiär inatt då men eftersom vi har dans skippade vi det och tog en tid efter skolan istället. Lika bra, det är ju ändå premiärsdag. Jag dör av längtan! Ja ni vet att jag är en nörd när det kommer till dessa filmer kanske.. Om inte, så vet ni det nu ;)
 natti


Kommentarer
Postat av: Sarah

uppdatera! skriv om mig :D hihi <3

2011-11-26 @ 22:09:45
Postat av: Anonym

kan inte du visa vad du shoppar som förut? din blogg är bäst :)

2011-11-27 @ 16:48:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0