back to school

och så var lovet över..

Sitter på tåget tillbaka till Stockholm nu, och självklart har SJ tekniska fel och stannar upp mitt i ingenstans. Ovanligt? Nä.
Annars har mitt lov varit perfekt, mycket vila, födelsedagsfirande, mysa med mammsen, och så fick jag äntligen träffa tjejerna, jag insåg inte hur saknade de var föränn jag fick träffa dom, så det var skönt, körde en utgång till Frimis i lördags också som blev lyckad. Vi har roliga planer i vinter som jag längtar galet till :D Men nu några veckor är det dans och jobb som gäller för fullt.. har inte en ledig helg föränn i mitten av december.. men pengar rullar in! Tur har jag som har så fina vänner i Sthlm också som förgyller mina dagar! Och hörrni, jag har kommit på några saker som är bra med att jobba nyårsafton... jag behöver inte ha ångest över att hitta den perfekta nyårsklänningen, eller att köpa nya skor, osv osv.. och självklart så tjänar jag pengar istället för att spendera! Woho, at least im tryin'! Nu ska jag kolla på TSC och hoppas på att tåget börjar rulla.. jag ville ju komma fram i tid -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0