söndag

hellu!
första gången jag faktist inte har söndagsångest, för allt i skolan är klaaart och det är så underbaaart! fint rim va? tänkte berätta lite kortfattat om veckan som gått, i onsdags uppträde jag på Miss Örebro 2011 på ritz, det var riktigt kul & sedan festade vi loss på rosé, kortfattat så var kvällen helgrym! Jag sov tre timmar för att gå upp och göra min sista redovisning, och jag kom upp till min stora förvåning!! Torsdags gled jag runt på stan tillsammans med amanda och malin, och som sagt shoppade loss lite! Fredags var jag och tog ett nytt pass ( varför blir man alltid lika ful på de där bilderna... ) och så hämtade jag min balklänning som jag fick sy in! På kvällen var vi påt igen, och då började kvällen på Ritz med massa rosé & sen drog vi vidare på beach party! Kort & gott slutade denna kväll klockan 6, haha jag hade det galet bra. Igår så åkte jag och mamma till marieberg för att jag skulle fixa naglarna, och sen hittade jag äntligen mina studentskor, det var kärlek vid första ögonkastet! Morsdag idag = middag hos mormor! Lite dåligt med bilder har det varit dessa utekvällar, men här har ni några från uppträdandet.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0