photosession

Hey på er!
Har haft en superhelg med massa föreställningar, och alla har gått jätte bra vilket känns skönt eftersom det var min sista föreställning med entré. Lite smått sorgligt är det, men vem vet, kanske kommer jag tillbaka som gamling och dansar i 60+ gruppen ;) Idag har jag och min syster lekt lite framför kameran, min systers kompis är lite hobbyfotograf så hon ville ha lite utomhus bilder så då agerade vi modeller. Fick några riktig fina bilder så de kommer säkert komma upp inom en snar framtid! Har även ätit grillat och så i det underbara vädret, nu återstår bara en sak... högen med plugg! Ska invänta angelica så ska vi plugga tillsammans inför våran redovisning imorgon! Later


Video från helgen!

Kommentarer
Postat av: Julia

sjukt bra dansvideo!

önskar att jag kunde dansa sådär bra!

2011-11-27 @ 18:16:33
URL: http://jjuliachristinejohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0