!!!

hallååå, vart tog tiden vägen? om 17 dagar tar jag studenten.... nyss var jag en liten skitunge i högstadiet och nu har dessa gymnasieår sprungit förbi, nu ska jag ut i vuxenlivet! MEN JÄVLAR vad jag längtar, ursäkta mitt språk men livets dag är på ingång!!!

dessa dagar har jag insett att jag har rätt så mycket plugg, så både idag och igår har jag suttit med det! snart är jag klar med allt, sen är det bara chill fram tills studenten! I måndags agerade jag lärare till dansestet ettorna, var superkul och det var förmodligen sista gången jag dansade på svänghjulet.. eller iaf på väldigt länge, jag har blivit tillfrågat att komma tillbaka som gästlärare nästa år och självklart vill jag göra det! ikväll har jag varit och kollat på en dansföreställning av kompani-raande vo, så sjukt bra! imorgon är det betygsnack och avslut med alla dansare, kan innebära en massa tårar om jag känner oss rätt!  

ne, 17 dagar till studenten
19 dagar tills jag ligger på Ibiza och steker. livet e braaa



foto by: Evelina håkansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0