balettakademien

hey på er alla fina!

har inte skrivit på ett tag, har helt enkelt inte haft tid alls. I helgen var jag nämligen på audition på balettakademien lördag & söndag. Jag sökte både f-dansarlinjen & streetlinjen.. och det var sjukt roligt men jobbigt eftersom jag hade 6 dansklasser + freestyle dessa två dagar! Och både igår har jag gått och väntat på besked, och för någon timma sedan kom det. Och jag KOM IN!! Nu är det bara att börja leta lägenhet, och så blir det Sthlm för mig i höst. lycka,lycka,lycka




Kommentarer
Postat av: Sanna

Va kul! Grattis :D på street eller förberedande?

2011-05-10 @ 22:29:11
Postat av: louise

Tack så mycket :D Jag kom in på både förberedande & streetlinjen, men jag ska gå förberedande dansarlinjen!

2011-05-10 @ 22:33:42
URL: http://louisehessel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0