26 maj

hellu everybody!!
just nu känner jag mig väldigt glad, jag är klar med allt i skolan, lämnade in sista uppgiften idag och gjorde sista muntliga redovisningen ever. har glidit runt på stan tillsammans med amanda och malin idag, och så har jag också shoppat upp hela make up store, och gått lös på hm:s online shop, hittade en massa somriga plagg som jag bara var tvungen att ha, hittade också en skön långklänning idag som jag varit sugen på ett tag! jag har också varit förbi min sömmerska och fixat med min studentklänning, nu börjar det likna något måste jag säga! men jag är fortfarande på jakt efter shoes... jaja nog om detta, är bara allmänt happy. latero



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0