8 mars - 11

Hallo.
Ja jag har mina små uppehåll från bloggen då och då som ni märker, ni får bli ännu bättre att kommentera så kanske jag får lite motivation ;) och ge gärna tips på vad ni vill att jag ska skriva om osv.
Helgen har i a f varit grym, i fredags firade vi louise & amanda som fyllt 19, först med förfest hemma hos amanda och sen ännu en förfest på frimis med champagne och tårta, och sen festade vi vidare på frimis hela kvällen, ( 100 dagar till studenten, wohoo ) i can't wait!

efter skolan idag har jag haft körlektion och resten av dagen har jag legat däckad i soffan framför bb live, jag hade tråkigt så jag beställade 24/7 skiten så att man kan kolla när man vill. i a f, jag har något virus i kroppen och mina halsmandlar har svullnat upp, har ingen aning om vad det är men blir det inte bättre får jag nog kolla upp det, så det är därför jag inte orkat göra så mycket idag, och dansen var inställd idag vilket kanske var tur dårå.

TUMMEN UPP för att snön håller på och smälta och man får se solen lite mera!
jag drömmer mig bort till utomlandsresan med tjejernaa



Kommentarer
Postat av: Anonym

det är mycket möjligt att du har fått en reaktion på läppoperationen. När man gör ingrepp på kroppen så går allt immunförsvar åt att läka just det, så är det med piercingar o.s.v också, då försvagas resten av kroppen ... Kolla upp, det kan ju vara mer än bara det, eller en vanlig infektion ....

2011-03-08 @ 21:20:24
Postat av: louise

det är ju ingen operation jag gjorde utan bara en injektion och jag fick inga synliga blåmärken eller så, men så kan det mycket väl vara, så jag får kolla upp det om det inte går över, tack för tipset!

2011-03-08 @ 23:38:18
URL: http://louisehessel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0