27 mars

hey people..

okej hur trött kan man vara?! jag är helt slut efter denna dag, men det har varit så kul, jag älskar att få göra sånna här saker! började min dag kl 7 hos P&CO där jag fick mitt hår stylat, och sedan blev jag sminkad på skönhetscompaniet, och inte nog med att det var tidigt man skulle också ställa om klockan inatt till sommartid... haha, det slår aldrig fel! men trots min trötthet har det gått bra, och trots att jag fick dansa street i kjol så gick det helt okey, även om man inte kan göra alla steg fullt ut för att försöka undvika en rumpchock haha,  men det var ju en utmaning, och sånna gillar vi!  nu ska jag försöka ta ut all hårspray i mitt hår, och sen är det sängen!!
tredje året gilt, och alltid lika kul. :*






lägger upp fler bilder imorgon när jag orkar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0