morning

i fredags gjorde vi något väldigt spontant efter bion, jag angelica och amanda skjutsade dennis & tobbe till arlanda då de skulle till magaluf ( fusk ) .. men vi bestämde oss spontant för att stanna kvar i sthlm en natt och gå på gröna lund. Så vi sov hos lorena, kom dock fram klockan 5 på natten väääldigt trötta så vi däckade direkt. Vi sov inte många timmar utan släpade oss själva till grönan, där vi blev som barn på nytt.. jäklar vad kul vi hade haha! En helg som denna behövdes, och den innehöll så sjukt roliga händelser som jag nu inte tog upp, hahaha! På hemvägen igår var vi alla så sjukt trötta och vi fick damp när vi skulle köra ut ifrån sthlm, men tillslut tog vi oss ut på motorvägen.. På kvällen drog vi oss för att träffa resten av tjejerna innan vi drog till frimis. Blev en snabb visit på frimis för min del, för jag tror aldrig jag varit så trött.. ( jo ibiza med två 2h sömn, men iaf) .. somnade när jag kom hem, och vaknade nu 14.30,hehe men det är ju söndag! Nu ska jag snart köra till kumla till morföräldrarna. HEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0