im back

jaaa, nu var det snart en månad sedan jag skrev här, och det var också ett tag sen jag kom hem ifrån underbara ibiza! kan inte annat än att säga att det var mitt livs resa hittills, hade så otroligt kul där, och för att inte tala om att vakna upp till värmen varje dag..... saknaden växer och växer, men vi ska tillbaka, hoppas på en reunion med tjejerna i ibiza nästa sommar med :D resan var och är - obeskrivlig, allt det bästa var vi med om!

träffade bl.a på en engelsk snubbe som jag fick bra kontakt med där nere. efter ibizaresan tog han flyget till sverige och stannade här några dagar, så det var trevligt och jag fick slipa lite på engelskan :) därav ska jag åka ner i början av augusti och hälsa på honom och det skadar ju inte att han bor i min favvostad london! Annars, håller jag på att leta boende & jobb i sthlm, det är inte långt kvar nu, vuxenlivet börjar närma sig.. nu önskar jag bara lite fint väder här hemma i sverige, hallåå?! och så är jag så galet danssugen så att jag spricker, längtar till bsc i aug och att terminen på ba ska börja!!!




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0