hallå!

Har varit på stan med mamma idag, lunchade på Java & kollade lite på danshopen, skulle kolla på nya dansklackar men jag väntar att köpa det tills jag kollat in rean i Stockholm imorgon. Ja, imorgon ska jag till stocolmoo med mamma och kolla lägenheter inför hösten, hoppas hoppas att någon passar mig bra! Så då kan man passa på att göra stan en snabbis ocksåå. Snacka om att jag är taggad inför hösten, balettakademien here I come

Ikväll/inatt är det harry potter premiär som gäller med angelica & viktoria! sista delen av harry potter filmerna, sååå spännande att se hur det slutar, men fan vad tomt det kommer kännas efter, aldrig mer HP..... yes Im a nerd 8-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0