gokväll

efter en heldag springandes och åkandes över heeela sthlm för att kolla lägenheter är ordet... TRÖTT

måste bara säga att harry potter igår var SICK  den får tummarnas alla tummar och tiornas alla tior, den var ... Vacker är fan rätt ord, välgjord och stark och underbar!! kändes tomt som sagt efter filmen, och ja jag & ange tjöt haha! slutet på denna långa berättelse var perfekt! tänk hur alla skådespelarna kände sig efter sina sista scener.. det är ju trots allt 10 år av deras liv. ( ja var 9 när jag började följa, lillskit )
OKEJ, nu ska ja sluta.. säger ju det, när jag väl börjar slutar jag aldrig.
TRÅKIGT att läsa men iaf ja ♥ Harry potter
ja signar ut



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0