na-na na

Äntligen är det helg, så himla sköönt!
Har haft en dansklass i skolan, vi fick ny lärare i modern,
så värt, hoppas att hela terminen fortsätter såhär!
Sen var det slutbetygsnack i baletten som vi avslutat, mycket väl godkänd blir jag där, känns ju bra :) Våran balettlärare är så himla söt, hon förstår verkligen en, satt och pratade lite om hur jag ska göra efter studenten osv, jag ska iaf testsöka till balettakademien. Så blir några extra balettlektioner i skolan iaf, själv valt dårå, om jag får in det i mitt schema hehe. Jag har f-linjen tre gånger i veckan (mån,tis,tors), sen har jag dans i skolan, onsdag,torsdag,fredag och sen har jag torsdagar & söndagar på entré, så det blir hååra torsdagar, först dans i skolan, sen har jag f-linjen & sen klass på entré, haha så kan det vara om man vill gå på allt! Kan ju också säga att vi kommer börja repa massa och skapa eget inför risbergskas vårshow som alla dansare & musiker i trean har som "slutproduktion". Så det kommer ni nog få höra mycket om längre in på terminen, var beredda hehe..

Jaa, har precis varit ute och övningskört med pappa en stund, och ikväll blir det en chill kväll, hade tänkt att gå ut först men jag orkar faktist inte, hemma kvällar är underskattade haha, och så ska jag upp tidigt imorgon på dans workshop i commercial jazz! :D pusspåer


ville ha några nya vanliga skor så jag svängde
förbi stan och köpte mig dom här innan jag åkte hem.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0