baby can we chill

- kom och tänka på en liten rolig sak när jag och johanna var i london

vi var inne på starbucks och hade fått våran beställning som vi skulle ta med i handen,
och så skulle johanna öppna och gå ut genom dörren, och då var handtaget så jävla trögt
men hon fick upp det tillslut efter allt kämpande & sen jag som hade varit i min egna lilla värld
ser då vad det står på dörren klart och tydligt " exit, only for emergency ", och jag doog av garv,
 jag tänkte bara på hur dumma i huvudet vi måste sett ut för alla som satt där inne!!!
 
man skulle gått ut genom samma dör vi gick in i och ingen av oss såg det heller,
ah roligt var det, gick och skratta åt det ett bra tag efter!

    

är precis hemkommen från en heldag med dom bästa tjejerna, hängde på relaxen
i stort sett hela dagen,  och det var så sjukt skönt och behövligt, bara slappa hela dagen och snacka massa skit, sen åkte vi vidare och åt på efesos (mmmhm) och där satt vi i några timmar, jätte mysigt har det varit. hängde lite hemma hos louise & emmelie innan jag åkte hem och snart blir det sängen, är riktigt trött!! Imorgon kanske jag ska träffa louise(från kumla, haha för många som heter louise alltså) längesen vi träffades nu så det blir mys. Godnatt

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0