8 januari

bara två dagar kvar av lovet, det suger ju. men har iaf haft ett riktigt skönt lov och så ska det bli skönt att dansen kommer igång igen! igår körde vi på lovets sista utgång och jag styrde förfest här hemma hos mig med tjejerna :* och det blev en riktigt lyckad kväll både hemma, och på frimis. nu när skolan börjar ska jag trappa ner lite på det här med utgång, satsa lite mer på dansen och träning, och gå ut lite ibland.

annars, idag har jag varit på IKEA med mamma och köpt lite saker till mitt rum, hade samlat på mig massa presentkort därifrån som jag glömt bort att använda! ikväll blir det mys, för är dödligt trött idag.















peaceout

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0