27/1

hej på er!
Idag var sista dagen på teorikursen, fyfan vad sköönt.. höll på att somna flera gånger idag, jag var så trött och orkade inte lyssna. Kan bero på att det blev sent igår kväll, för då var vi tjejer och såg petter på ritz och dansade loss, det blev en riktigt bra kväll! Idag bokade jag också in riskettan och passade också på att boka lite mer körlektioner, och efter kursen åkte jag direkt till entré, lyriska jazzen satte igång idag, sjukt kul.

men min dag började dock inte så bra, så har varit så sjukt nere/arg/deppig hela dagen, så allt jag kände och den energin la jag i dansen, kom på mig själv att jag krigade sönder på styrkan, men det är bra att vända om det till något bra! Nu ska jag lägga mig i sängen, längesen jag kände mig såhär slut fysiskt och psykiskt, haha orkar inte tänka ens.

Imorgon people, då ska jag göra något jag velat göra lääänge! ;) CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0