24/1

Godmorgon
Kom precis innanför dörren,jag har varit på mitt iv-val som är på körskolan mitt i stan, vi slutade tidigt och jag börjar inte min nästa lektion förän halv 1 så jag åkte hem för att käka, duscha och så. Direkt efter jag slutar skolan idag ska jag till körskolan på intensiv teori-kurs som är hela veckan, och direkt efter det så har jag balett, bizzy bizzy gurl today jaa, och kommer vara så resten av veckan :P

Annars har jag haft en sjukt skön helg, i Lördags var jag och Angelica på bio som sagt, den var så jävla rolig så den rekommenderar jag, sen åkte vi hem till mig och här blev det massa skratt och skrik, ett tips är att inte börja snacka om spöken kl 2 på natten när man är två lättskrämda tjejer!! Igår var det familjemys och vi hyrde karate kid, som jag sett innan men jag älskar den filmen och jaden smith är så sjukt söt. Mamma och jag bestämt att vi ska testa att bara äta nyttig mat i några veckor, och tillslut kanske man fastnar i det, så vi var och storhandlade massa nyttigt och gott, och det är bra när man tränar så mycket som jag gör.

Så denna vecka kommer jag vara begravd i körkortsboken och ha fullt upp, så vi får se hur mycket jag hinner blogga eftersom det nästan inte går ihop med alla dansklasser. Ha en fin dag! CIAO



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0