19/1

Skön dag idag faktist, började med en dansklass i skolan & det enda som vart värt var styrkan för det kändes som rena barnleken annars, behöver inte ens säga något mer! -.- det var den enda lektionen vi hade idag i skolan, så jag hade körlektion sen, och efter det var jag på informationskväll på körskolan (kör på cederbacks). Efter det har jag övningskört lite med mamma, parkerade så rakt och fint, riktigt geek stolt jag blir, för ful haha! Ah som ni märker är jag verkligen taggad på körkort så jag ligger i. Nu känner jag bara för att skita i att plugga för jag är så sjukt trött i huvudet. Har inte så mycket roligt att skriva om just nu känner ja, men jag vill ha helg!!


åhhh, ta mig till värmen!!


Kommentarer
Postat av: Klara

jag kan nog gissa vilken lärare ni hade, haha :)

2011-01-21 @ 23:41:46
URL: http://klarak.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0