13 januari

hallo.

som ni förstår så bloggar jag lite när jag hinner, eller känner för det. och det har varit rätt mycket plugg redan första veckan i skolan, så jag har tagit igen det nu och har inte lika många upg. som ligger och skräpar hemma! ganska sköna dagar har det varit annars. kollade på en tjejs dansföreställning med alla dansare idag som hon haft som projektarbete alldeles själv, riktigt bra var den och roligt att hon valde att göra den ensam. efter det mötte jag upp johanna och så gick vi och åt sushi som jag då varit sugen på sååå länge, det var jättemysigt, man behöver catcha up lite sådär ibland, eftersom vi går på helt olika skolor och vi båda har mycket för oss annars så hinner man ju knappt pga all plugg vilket är tråkigt, och jag dansar ju jämt. vi snackade lite om london igen, men bara en weekend då när usher är där, det skulle vara såå kul! nej, nu ska jag faktist plugga lite, känner mig som en riktig pluggis denna vecka!!
lateroo:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0