student 2011

har varit och kikat lite på balklänningar idag, jag har en bild i huvudet på hur jag vill att den ska se ut, vet precis.. så jag funderar på att sy upp en istället, men hur ska jag lyckas förklara så att jag får precis som jag vill ha det och för att bli nöjd? när det gäller sådant är jag verkligen perfektionist, blir det inte som jag vill ha det, nej då tänker jag inte ta på mig det.. så i det fallet är jag lite rädd att om man spenderar massa pengar på det och sen blir det inte alls som man ville! är det mer värt och köpa en då, eller att sy upp? det är frågan...

sitter också och tänker på studentklänning, tycker endå att en studentklänning ska vara vit, söt och enkel, men det finns så många olika modeller osv som jag vill ha, jag hatar att jag vill så mycket, för jag får oftast beslutsångest när det gäller sånt här.. Och eftersom det är studenten och bara är once in a lifetime så vill man ju att det ska vara perfekt!! ni kanske tycker jag är tidig, det är bara februari, men det kommer gå fort kan jag lova, ohh jag vill bara stå där nu med mössan på!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0