helg

hello ppl:*

har haft en sjukt bra helg, i fredags blev det utgång tillsammans med Sara,Johanna och Viktoria,  vi började förfesta hos sara, sen åkte vi vidare till frimis vip-förfest de hade & efter varsin shot drog vi till Balkan Vybz på mollys, och vi bodde på dancehall golvet hela kvällen.
finns det dancehall musik då kan inget slå fel, det var längesen som jag hade så roligt under en utgång, riktigt värt det!! kvällens konstigaste kommentar måste varit: hej känner du igen mig? jag har sett dig på bild...
jaha trodde du att bilden var levande och att jag ser igenom den? smart kille hahaha


Dagen efter vaknade jag klockan 3, sliten tjej? Bestämde bio med Angelica, och vi såg disneyfilmen Tangled som vi har velat se så länge... det är vi och barnen haha! oho så himla mysig film var det, sjukt roliga skämt också, jag anser att man aldrig kan växa ifrån disneys filmer! Angelica gjorde en klassiker och spillde ut alla popcorn precis när vi köpt dem, hahaha jag dog av skratt.  Efter bion åkte vi hem till mig och såg en till film och däckade.

idag är det dans som gäller, klackjazz kör vi... och jag har bara klackar med 12-13 cm klack, vilket inte är så bra att dansa i, så funderar på om det är dags och köpa några låga kanske? efter dansen kommer pappa och hämtar upp mig så ska jag övningsköra en stund och sen till amanda som fyller 19 år idag, så det blir myskväll hemma hos henne :D puss på dig snuttan :*

CIAO, later




fredags, p-p-artyanimals

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0