burlesque

ohhh, äntligen har jag fått se burlesque :D älskar sånna filmer, och alltså Christina Augileras röst dödar mig.... förstår inte var den där rösten kommer ifrån så sjukt mäktig röst från hennes lilla kropp, hon är 30 men ser fortfarande ut som hon vore i 20 års åldern, fresh! sen ska vi inte tala om Cam giganet som är med i filmen, den killen är heeet, vart finns dessa män ärligt talat? ska fortsätta att vara kräsen tills någon som kan mäta sig med honom dyker upp haha.

jaja, nog om det, igår blev ännu en lyckad fredag, denna gång var alla tjejer med för en gångs skull och vi började kvällen hemma hos louise & emmelie, och sen drog vi vidare till frimis och hade riktigt kul, marciz är tillbaka i dj-båset och igår måste jag säga att det var riktigt drag med massa bra musik, så det blev en riktigt kul utekväll tillsammans med tjejerna. kvällen slutade väl någon gång efter kl. 04 - 05? tackar för den kvällen ; idag har jag och mamma varit en sväng på marieberg och sen har vi också gjort en måttbeställning på min balklänning, äntligen har jag hittat den, så fin är den!  resten av dagen har jag bara tagit det lugnt, så skönt. imorgon ska jag, mamma och miguel gå ut och äta lite tidig alla hjärtans dag - middag på efesos innan dansen, det blir mysigt. NATTI


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0