titanium

allooo!
Idag gjorde jag mitt sista jobbpass på 23 dagar, känns så skönt med lite ledighet och lov.
Imorgon har vi sista riktiga träningsdagen innan lovet... känns ju lite halvsorgligt då vi kommer byta lärare till våren, dom vi får är grymma men jag kommer sakna våra lärare i jazz och modernt galet! På fredag är det lussespex på balettakaemien, det blir kul att se vad vi bjuds på då, lite teater och roligheter. På kvällen ska alla dansarutbildningar festa tillsammmans, och då är det maskerad som gäller.. vi ska vara på självaste balettakademien, och jag vet inte hur det ska sluta.. återstår att se! Nästa vecka är det föreställningar hela veckan och sedan London :D finally 
 



Kommentarer
Postat av: chris

Hej vart har du fått bilden ifrån ?

2011-12-12 @ 12:46:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0