i loooove being home

JAPP it's official, jag är sämst på att blogga.
Tänkte ändå uppdatera lite .. Jag är hemma efter en galen resa i London, och nu är jag i Örebro på jullov och det är störtskönt,nästan så jag vill flytta hem igen ;) Igår var det Julafton, helt sjukt snabbt har det gått och nu är det redan över, fick finfina julklappar som jag är väldigt glad över! Men roligast är det att ge bort tycker jag allt! Och hela dagen är så jäkla mysig bara. Juldagstraditionen har blivit att gå på bio, så jag Mamma, och Miguel gick och såg Happy feet 2, haha äkta feel good film. Just nu sitter jag och myser i mitt nystädade rum, fast med väldigt mycket saker överallt eftersom att jag flyttat hem över jullovet.. ska fortsätta göra ingenting nu, och imorgon kommer Sarah med Sthlms-tåget. Ciaoo











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0