happy new years

Hallo!

Nyårsafton idag då, men för mig är det inte all in som gäller som för så många andra, det är jobb som står på schemat, 23.45 - 08.00 ... den ni! Jag har iaf hunnit 'småfira' lite med att träffa tjejerna, käka och basta, och skålat med mamma och lillebror. Mitt tåg går från Örebro om någon timma ... haha så kul, vem fn åker tåg på Nyårsafton .... Kommer alltså att sitta på Taxi Sthlm och jobba in i det nya året. 2011 har varit ett grymt bra år för mig, bl.a Risbergskas vårkonsert, massa dansuppvisningar, kom in på balettakademien, Balen, STUDENTEN, Ibiza-resan,nya människor, London två gånger, Balettakademien, fick ett grymt jobb,lärt känna nya underbara människor.... m.m! Så låt oss hoppas att 2012 blir minst lika bra med massa roligheter och nya erfarenheter. GOTT NYTT ÅR!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0