Sjuk

Jag är hemma i Örebro igen, har haft en grym dansvecka på bounce summer camp, man var så sjukligt trött på dagarna efter dessa hårda danspass, men det var skönt att komma igång igen efter en träningsfri sommar.. Sista dagen vaknade jag upp med en lätt förkylning och ont i halsen, dum som jag var trotsade jag det och gick till ivys uteservering igår med Angelica för att catcha up lite, så idag vaknade jag med en ännu värre förkylning & feber ... typiskt att jag ska bli sjuk nu! Så idag har jag försökt kurera mig med allt möjligt, men jag tog mig iväg med Ange till Nya teatern för att kolla på " Om jag bara hade haft en hund " där några av mina numera ex klasskompisar var med i, och det var jag glad att jag gjorde för den var hur bra som helst, väldigt proffsigt gjort. Nu ska jag bli frisk så nu ska jag lägga mig under täcket :*







återförenad efter två veckor med bästa mamma ;)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hur stylar du ditt hår? kan du inte visa eller berätta hur! så snyggt :)

2011-08-18 @ 22:21:18
Postat av: louise

det kan jag göra :)



menar du på just denna bild?

2011-08-26 @ 01:47:02
URL: http://louisehessel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0