värme

Hey, hoppas allt är fint med er!
Med mig är det underbart och jag bara älskar vädret, känns att sommarn är på G!
Hm, vad har hänt sedan jag skrev senast.. Torsdags uppträde vi som sagt på satin, det gick skitbra och kvällen visade sig bli sjukt kul, gratis shots och alkohol och sedan var kvällen gjord, tror inte jag stod stilla en sekund den kvällen, sov inte många timmar den natten heller så jag var ganska så slut hela fredagen då det blev grillning. Lördags vaknade ja upp med ett påskägg i sängen och sen blev det påskmat i kumla med släkt, till kvällen drog jag och några tjejer till en lokalfest men det styrdes ganska snabbt till satins uteservering och sedan gick vi in och dansade lite, haha och gårdagens natt slutade 7 på morgonen... Tiden rinner iväg haha! Idag har jag och mamma legat ute i solen halva dagen och nu ikväll träffade jag mandi, vi satt i stadsparken och bara chillade med livet, och sedan tog vi oss till ivy bar och fortsatte med det en stund, lite tröttare tjejor dock så nu sitter jag här och ska snart ta och sova! Men jag tänkte svara på frågorna lite snabbt här under. PUSS


gårdagens!



Vad ska du göra efter studenten?:)
jag vet att jag vill fortsätta dansa men jag vet inte hur,var.. det beror på om jag kommer in på det jag söker, men jag vill resa runt och dansa utomlands!

VEM HAR GJORT DIN HEADER?
skulle du kunna hjälpa mig lite med min blogg?
hur många syskon har du?
:)

det är en tjej som heter Jennifer som gjort min header, jag är inte någon expert på att göra headers haha!
jag har tre syskon, två bröder och en syster och så har jag många "låtsas syskon" eftersom jag har skilda föräldrar


hur sminkar du dig? :)

det beror på vart jag ska, om det är fest eller vardag! men till vardags är det ' de vanliga ' puder, lite rouge, mascara, ögonbrynspenna! till fest är det lite olika beroende på klädval osv

är du på g med någon? isåfall vem?

det skulle jag inte påstå!

Du behöver inte svara på allt om du inte vill såklart men då är du tråkig! 1. Är Tim gay? Han är så jävla het. 2. Är du besatt av ditt utseénde? För enligt mig fixar du dig med smink o kläder varje dag som att det är party. 3. Har du varit i jamaica nångång? 4. Är du avundsjuk på Binta? 5. Varför tittar du mördarblick mot alla när du går runt på stan? Är det så du ser ut eller är du allmänt dryg o tror att du är bättre än alla du inte känner?

Haha, kul att du är så frågvis..
1. Nej Thim är inte gay!
2. Besatt skulle jag inte säga, men jag bryr mig om mitt utseende! Okej, jaha då kanske vi har olika uppfattningar av vad som är fest och inte! :) 
3. Har inte varit i jamaica, men det är en stooor dröm jag har som kommer gå i uppfyllelse
4. Jag är inte avundsjuk på någon binta
5. Jag har alltid fått höra att det ser ut som att jag ser sur och dryg ut, men det är bara så jag är skapad och inget jag kan göra åt och ingen människa går och ler exakt hela tiden, men jag är ingen dryg person och tror absolut inte jag är bättre än folk haha, lär känna innan du dömer, och döm aldrig någon efter dens yttre det är något jag lärt mig under åren!

varför är jag så jävla bäst? :D hahaha och buh på dig som missa studentkryssningen :(
hahaha sofia, dansare är bääst det är så!

har du och ahmed yasin haft något ihop?
neeejdu!


Kommentarer
Postat av: sofia

haha måste fan vara så :D

2011-04-25 @ 17:18:39
URL: http://itshairspray.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0