I taxin, i trappen, i hissen, i hallen, jag faller

Wadup people!

Skolan började idag... ångest, fast det blev en riktig kort dag och det var inte så farligt ändå! Sedan har jag hunnit med m-berg för att köpa hårfärg, jag har haft körlektion, och så har jag fått reda på att jag har MVG i mitt iv-val, trafikteori så det känns ju ganska bra! Och såhär på kvällen hade jag en kort dansklass med f-linjen, och herreguuud vad jag känner att min kropp fortfarande är helt slut efter denna hektiska månad som varit, nu under lovet har jag bara släppt allt och musklerna har gått och lagt sig, och på fredag är det dansens dag och jag har aldrig varit mer otaggad, brukar alltid se fram emot uppträdanden men jag känner att det varit för mycket sånt nu! Får väl bara köra på, ingenting mer att göra! Något som jag är taggad på är DEMARCO imorgon, woho jag ska gå ALL IN! fiesta mi seeeh!


Kommentarer
Postat av: Smilla

Coolt.

2011-05-02 @ 16:23:32
URL: http://trappstadning-nykoping.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0