DJ battle

Hallo!
Kände att det var dags för en liten uppdatering, jag har då varit sjuk ända sedan förra veckan, och det blev värre av att jag hade dansföreställningar osv, sen tackade jag ja innan jag visste att jag skulle bli såhär sjuk till att uppträda nu på torsdag på satin, så jag fick bara ställa upp på att träna i måndag & tisdags också, vi satte ihop ett litet dansnr på en dag lite snabbt och jag har inte dansat det fullt ut eftersom att jag ville bli frisk, men det blir nog kul! Jag missade också studentkryssningen som var i tisdags.... kul att jag kastat 1200:- åt helvete och att jag inte kommer få ett öre tillbaka! Det lägger vi bakom oss nu... Igårkväll blev det istället bio med Johanna, och vi såg Ritualen som var riktigt vidrig men bra! Tyvärr hade jag svårt att somna för att jag såg alla äckliga varelser i huvudet och trodde dom var bredvid mig hela tiden, haha...
Idag har jag haft en riktig segar dag hemma i soffan, det var första dagen på riktigt länge som jag inte har dansat eller varit tvungen att vara någonstans, har dansat konstant varje dag i ca 4 veckor nu och det tar på ens krafter. Men som sagt imorgon uppträder vi på Satin på DJ battlen! kom och supporta ;) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0