art of motion - premiär!!

hey på er!
har levt på hjalmar bergman teatern hela veckan, och då menar jag verkligen att jag bosatt mig där!!
och det kommer jag göra två dagar fram då vi kör hela 5 konserter, med premiär imorgon, det ska bli sååå kul, och nu inser man hur bra människor man har omkring sig. det kommer bli risbergskas grymmaste vårkonsert med en massa olika stilar! får en liten tår i ögat när jag tänker på hur mycket jag kommer sakna detta, så jag ska verkligen passa på att njuta, nu blir det lite kvalle tid för mig själv för att ladda upp inför imorgon, ska ta världens längsta dusch och gå och lägga mig tidigt!

såhär ser vår ( dansarnas ) otroligt städade loge ut efter 3 dagar!




från repet idag innan breakin' dishes

:* vi ses på hjalmar bergman teatern!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0