the last song

hallåå!
ingen uppdatering sen innan min födelsedag  .. den var iaf så sjukt lyckad, tack återigen till alla som gjorde den grym! ♥ att jag inte uppdaterat beror på två saker, min dator kraschade (igen) och jag gick och blev riktigt sjuk, så har legat hemma sedan i lördags och nu (torsdag) känner jag mig äntligen frisk. :) Fick en laptop idag, det behövdes, är trött på min skräp dator som bara dör hela tiden. Planerat projektarbetet med tjejerna, och det kommer bli så braa.. och så äre balettsolot, hmm min idé är klar men jag får inte riktigt till det som jag vill ha det. men jaja, vi har till jul på oss... förhoppningsvis är jag klar till då haha. Nu ska jag fixa lite med annat, senare ner och kolla på dansen, plåga för själen att inte få dansa ... men har lovat att inte börja dansa förän jag är riktigt frisk. pöss


Kommentarer
Postat av: Asbjornelena

Nice site, cool background. toni.

2011-05-25 @ 19:53:40
URL: http://asbjornelena.blogfrombed.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0