monday

hallådär.
har inte skrivit sen i torsdags. men jag kan säga att jag har haft en sjukt bra helg, bl.a var jag på frimis i fredags, innan vi drog iväg förfestade jag, ange,malin och amanda lite, vi gjorde dans golvet såklart ;) Och nu har en ny vecka redan börjat, kommer att vara som vanligt.. dans,dans,dans.. har precis haft balettlektion med f-linjen, ska duscha och göra mig klar för sängen, men imorgon är det en skön och kort skoldag. engelska,klassråd och sen slutar jag eftersom jag inte har IV-val. har f-linjen på kvällen istället!

Lite ändrade planer har det blivit ang. London, johanna vann ju Miss World tävlingen i helgen, så sjuuukt glad är jag för hennes skull, hon ska få åka i kina i 3 veckor o representera sverige den snyggingen! Så vi åker till london lite tidigare och fick boka nya biljetter hehe, så vi åker 17 - 21 oktober. Mindre än 20 dagar. Det blir shop till you drop & sen ska jag även hinna ta dansklasser på pineapple dance studio, och även hinna med de bästa klubbarna osv osv. Fieeeerce baby!

later, :*


malin och jag innan frimis
lägg märke till att jag ej har något löshår isatt ännu sen jag tog ur mina rasta
, det är ovanligt hehe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0