just when u're okay something else pop up

hallådär..
igår kände jag mig halvt frisk för o gå till skolan, inga direkt jobbiga lektioner var det heller. åkte hem och sen var det dags för dans med fredagsgruppen, började på en koreografi till mandy more - only hope, ni som har sett a walk to remember vet!! Fint fint. sen var det utgång som gällde eftersom malin fyllt 18, jag var inte alls så taggad på utgång eftersom jag inte är helt frisk än, men gjorde det iaf.. Blev strömpis, men det var ingen hit igår, så kvällen blev tidig för mig och amanda, vi drog och käkade istället haha, vi hade 100 gånger roligare, ni vet när man skrattar&skrattar och till slut vet man inte ens vad man skrattar åt, härligt iaf! Idag var jag sjukt trött när jag vaknade och åkte raka spåret till lillå familjen och blev firad där, trevligt att komma dit :) imorgon ska jag bli firad här hemma av mammas sida av släkten. ikväll får bli en segarkväll tillsammans med amanda som jag inväntar just nu.

PÖSS


kusinen gav mig denna fina ;) den får jag njuta av i framtiden när det ska festas till lite!
och massa pengar och presentkort fick jag också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0