...

13 september, i sängen med laptopen

igår hade jag och amanda en sånhär behövlig segardag framför tv, och idag har jag blivit firad såhär i efterhand av familjen :) lite mer pengar, presentkort och choklad,hihi. Och så kommer de betala mitt körkort, då det är dags för mig att ta det.... om några år? nä, fan innan studenten är mitt mål iaf. Har bara så mycket dans jämt så att jag hinner inte.. har dansat idag också, med mixen och idag var det jazz :))) sen stannade jag och ange kvar och koreograferade lite till vårt projektarbete. Om jag inte sagt det förut säger jag det igen, vi är 6 tjejer i klassen som ska göra en dansföreställning, så det kommer bli mycket koreograferande. men det gillar jag!

jag har precis avslutat en relation,, vilket var väldigt jobbigt men jag kände att det var bäst så för stunden. ibland måste man verkligen få ett tag att fundera över sina känslor.

ska sätta på en film och försöka sova nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0