come into my room

sitter här och stretchar lite, riktig rolig dansklass idag, och snart ska vi upp på scen :D
testade lite klänningar som vi ska ha på oss, det kommer bli så snyggt, gäller bara att sätta koreografin perfekt nu haha. har så himla mycket olika koreografier och övningar i huvudet, så man måste hålla koll .. har kommit fram till att jag tränar dans över 12 timmar i veckan + projektarbetet, och annat sånt där eget skapande, ganska mycket, men skulle känna mig tom utan all den här träningen, även om man blir helt slut, men det är det liv jag valt och jag skulle inte vara den jag är utan =)

japp, morgondagen börjar med jazzklass och sen fortsätter dagen med projktarbete, Onsdagar är bästa dagen i skolan för det känns inte ens som skola. Nu ska sätta på ett avsnitt av 90210 som jag börjat kolla på. alltså jag är verkligen nerd när det gäller att följa serier, detta är serier ja följer helt: Gossip girl, One tree hill, Hellcats, Vampire diaries, 90210, Grey's Anatomy, Desperata Housewifes.. hehe, japp u name it


kvällens låt, LATER!

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja knullar din låt bak o fram ditt jävla offer.

Du e så fucking ful o nej jag säger de inte av avundsjuka dina billiga lilla hora som går i säng med allt me två ben o kuk.

Hej.

2010-09-21 @ 23:42:51
Postat av: Anonym

Mogen kommentar " emma " :) om du vill att jag ska ta åt mig så har du inte lyckats, vet att jag absolut inte går i säng med alla snarare tvärt om, har inte tid för killar för den delen heller och jag vet att jag inte är ful. Men ha din åsikt du ;)

2010-09-22 @ 16:37:19
Postat av: Anonym

hahahaha asså de där var ju fan komiskt "emma" blir alltid lika fascinerad över hur avundsjuka människor det finns här i världen och hur de anstränger sig för att de inte ska verka och framstå som avundsjuka..du verkar tyvär vara en sån tkr oxå de är synd att du verkligen inte har något bättre för dig än att just ta ut det som en kommentar på en blogg, bara de är ju jävligt patetiskt du borde skämmas.

2010-09-22 @ 23:18:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0