nuh linga

Gryyym kväll det blev igår, först mötte jag upp lite folk som också är ambassadörer på frimis och så gick vit dit, åt lite tacos, förfestade osv, sen rullade folket in och mina tjejer kom och också mina brudar från kumla fick jag träffa. Sen rullade jag,angelica,amanda och emma vidare till octoberjam och det var inget vi ångra för vilken kvääll det blev, dansa med sina vänner till den bästa musiken vad kan gå fel liksom? :) Sen slutade kvällen hemma hos mig med ange, och jag vet inte vad vi gjorde men kul hade vi, skrattade sönder tills vi somnade till lite i mitt kök! Och idag har vi båda legat däckade i min soffa,och tror att dagen fortsätter så, det var längesen jag var såhär trött, men så värt.

PUSSCIAO




Kommentarer
Postat av: angie

hahah, det blev riktigt lyckat louise! <3<3

2010-10-03 @ 04:29:33
Postat av: Daniel

Va fin blogg du har :)

2010-10-07 @ 18:25:42
URL: http://danielhenningsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0